Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY -zwrot towaru

  • Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia odbioru przesyłki.
  • Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu dostępnym na stronie internetowej Sklepu.
  • Klient ponosi koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy. Zwroty nie dotyczą zamówień na firmę lub inną działalność gospodarczą. 
  • Towary uszkodzone lub bez oryginalnego opakowania nie będą przyjmowane w ramach odstąpienia od umowy w myśl ustawy z dn. 30.05.2014. 
  • Po wypełnieniu formularza wyślij go wraz z kopią paragonu lub faktury pocztą tradycyjną lub elektroniczną do Sprzedawcy: sklep@wawadizajn.pl
  • Następnie uzgodnij ze Sprzedawcą datę i miejsce zwrotu towaru- Regulamin pkt. 5.5
  • Szczegółowe zasady Odstąpienia od Umowy znajdują się w Regulaminie Sklepu par.6

        FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY-pobieranie

REKLAMACJE-zwrot towaru

KAŻDY KLIENT ZOBOWIĄZANY JEST DO SPRAWDZENIA TOWARU W OBECNOŚCI DOSTAWCY.

W przypdaku stwierdzenia uszkodzenia towaru musi być wykonany protokół szkody w przeciwnym razie nie ma możliowści reklamacji ze względu na powstałe szkody.

1.W przypadku stwierdzenia wad produktu należy wypełnić formularz reklamacyjny pobrany ze strony Sprzedawcy.

W formularzu reklamacyjnym powinny znaleźć się następujące informacje:

• dokładny opis oraz zdjęcia wadliwego towar pokazujące reklamowane fragmenty mebla oraz cały przedmiot ,a także zdjęcia opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone

• przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki wymagany jest skan protokołu szkody, który został spisany w obecności Dostawcy.

• informację na temat oczekiwanej formy załatwienia reklamacji.

2.Wypełniony formularz wraz z kopią paragonu lub faktury należy wysłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną do Sprzedawcy: sklep@wawadizajn.pl

3.Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni i zaproponuje metodę załatwienia reklamacji.

W terminie 14 dni Sprzedawca rozpatrzy jedynie zasadność reklamacji.

Czas oraz forma usunięcia reklamacji zależy od rodzaju wady i producenta .

Może wynosić od 2 do 12 tygodni.

4.W przypadku konieczności wymiany lub zwrotu produktu Biuro Obsługi Klienta zaproponuje datę i miejsce odbioru dogodną dla Klienta.

5.Wady-uszkodzenia powstałe podczas dostawy obciążają Dostawcę.

Szczegółowe zasady rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie-par.5 

FORMULARZ REKLAMACYJNY - do pobrania

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl