Zwroty i reklamacje
ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY -zwrot towaru
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia odbioru przesyłki.
- Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu dostępnym na stronie internetowej Sklepu.
- Klient ponosi koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy. Zwroty nie dotyczą zamówień na firmę lub inną działalność gospodarczą.
- Towary uszkodzone lub bez oryginalnego opakowania nie będą przyjmowane w ramach odstąpienia od umowy w myśl ustawy z dn. 30.05.2014.
- Po wypełnieniu formularza wyślij go wraz z kopią paragonu lub faktury pocztą tradycyjną lub elektroniczną do Sprzedawcy: sklep@wawadizajn.pl
- Następnie uzgodnij ze Sprzedawcą datę i miejsce zwrotu towaru- Regulamin pkt. 5.5
- Szczegółowe zasady Odstąpienia od Umowy znajdują się w Regulaminie Sklepu par.6
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY-pobieranie
REKLAMACJE-zwrot towaru
KAŻDY KLIENT ZOBOWIĄZANY JEST DO SPRAWDZENIA TOWARU W OBECNOŚCI DOSTAWCY.
W przypdaku stwierdzenia uszkodzenia towaru musi być wykonany protokół szkody w przeciwnym razie nie ma możliowści reklamacji ze względu na powstałe szkody.
1.W przypadku stwierdzenia wad produktu należy wypełnić formularz reklamacyjny pobrany ze strony Sprzedawcy.
W formularzu reklamacyjnym powinny znaleźć się następujące informacje:
• dokładny opis oraz zdjęcia wadliwego towar pokazujące reklamowane fragmenty mebla oraz cały przedmiot ,a także zdjęcia opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone
• przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki wymagany jest skan protokołu szkody, który został spisany w obecności Dostawcy.
• informację na temat oczekiwanej formy załatwienia reklamacji.
2.Wypełniony formularz wraz z kopią paragonu lub faktury należy wysłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną do Sprzedawcy: sklep@wawadizajn.pl
3.Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni i zaproponuje metodę załatwienia reklamacji.
W terminie 14 dni Sprzedawca rozpatrzy jedynie zasadność reklamacji.
Czas oraz forma usunięcia reklamacji zależy od rodzaju wady i producenta .
Może wynosić od 2 do 12 tygodni.
4.W przypadku konieczności wymiany lub zwrotu produktu Biuro Obsługi Klienta zaproponuje datę i miejsce odbioru dogodną dla Klienta.
5.Wady-uszkodzenia powstałe podczas dostawy obciążają Dostawcę.
Szczegółowe zasady rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie-par.5
FORMULARZ REKLAMACYJNY - do pobrania